Основна подія

Останні новини Новини

14 січня робоча нарада при голові Любарської районної ради

171172

РОБОЧА НАРАДА

У день Старого Нового року 14 січня голова райради І. П. Кучер, проаналізувавши питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, ініціював робочу зустріч очільників та секретарів сільських рад району з місцевими керівниками соцзахисту, міграційної служби, відділу державної реєстрації актів цивільного стану, нотаріусом, юристом, головним землевпорядником району.
Зокрема, Г.В.Уманець роз’яснила ситуацію з субсидіями. Галина Володимирівна звернулась до очільників сільських рад, щоб ті своєчасно інформували УПССП РДА про зміни складу сімей їх громадян, а також нагадала про те, що субсидія передбачена і на тверде паливо, але потрібні відповідні довідки, про те, що в будинку є пічне опалення або котел на дрова.
   Л.А.Зубко – завідуюча Любарським районним сектором міграційної служби звернула увагу присутніх на актуальних помилках, які допускають держслужбовці під час заповнення декларацій. Зокрема, обов’язковим є внесення у декларацію унікального номера закордонного паспорта. Також Людмила Андріївна нагадала про обов’язкове дотримання терміну вклеювання фото в паспорт у 25- і 45-річному віці (якщо місячний термін збіг з дня народження, доведеться оформляти не безкоштовний біометричний паспорт). Багато часу зайняли роз’яснення, що до питань оформлення спадщини, передачі землі у власність, та відповіді на конкретні ситуації по окремих сільських радах, які надали приватний нотаріус В.М. Соляр та начальник відділу Держгеокадастру у Любарському районі М.В.Дейнека. Керуючись основними статтями відповідних законів Віталій Миколайович та Михайло Васильович озброїли присутніх необхідною інформацією, аби вони не приймали на місцях помилкових рішень.
   Н.М. Мартинюк – в.о. начальника Державної реєстрації актів цивільного стану розповіла про основні послуги, які надає відділ та ознайомила про внесення змін до чинного законодавства про реєстрацію актів цивільного стану, зокрема: реєстрація новонароджених дітей на третій день у пологовому будинку (за бажанням батьків). Надія Миколаївна сповістила невтішну статистику: у минулому році всього народилось в районі 173 дитини, зафіксовано 422 смертей, шлюб уклали 100 пар, а розірвали 57 – за рішенням суду і 17 – у відділі ДРАЦС.
   А також, подякувала депутатам районної ради Коколюк Л. М., Рогальській Л. М. за допомогу в здійсненні часткового ремонту відділу реєстрації актів цивільного стану.
Уже кілька років в районі діє безкоштовне Бюро правової допомоги, яке очолює О.К.Зубко. До бюро в минулому році звернулись за юридичною консультацією 600 громадян, для пільгової категорії громадян було складено 40 позивних заяв, 25 осіб пільгової категорії скористались послугами безкоштовних адвокатів. Тож якщо ви потребуєте правової допомоги телефонуйте: 096-826-65-17 (Олена Костянтинівна).
   На завершення наради Ігор Петрович звернувся до сільських голів з чисто людським проханням, щоб жодне поховання односельчан не обходилось без їх участі (хоч ця процедура не входить у обов’язки очільників сільських рад).
     Про те, що такого роду наради є корисними і така співпраця допомагає у вирішенні будь-яких питань, з якими до влади на місцях звертаються громадяни, погодились всі учасники зібрання. 

Заступник голови районної ради                             Л. М. Рогальська

До уваги платників податків, зборів та інших платежів до бюджету

trizyb1

ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
                 У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЮБАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул Незалежності, 40. смт.Любар, Житомирської області 13100 тел. 2-21-30 факс. 2-15-55

Управління Державної казначейської служби України у Любарському районі Житомирській області повідомляє, що з 01.01.2020 у Державній казначейській службі України (далі – Казначейство) введено в дію нові рахунки для зарахування до бюджетів податків, зборів, платежів, власних надходжень бюджетних установ та інших доходів бюджету (далі – рахунки за надходженнями), відкриті відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203, та з урахуванням міжнародного номеру банківського рахунку IBAN.

Інформація про «нові» реквізити рахунків за надходженнями опубліковано на Веб – порталі Державної казначейської служби України за адресою: www.treasury.gov.ua. 

Начальник                                                                       Микола НАЗАРЕВИЧ

 

 

 

 

Тетяна Мельник 2-21-30                    

Дочірні категорії

Ви тут: Головна